2012
Nieuwbouw Freight Forwarding System
Meilink is een specialist in het ontwerpen en vervaardigen van bestendige verpakkingen en het vakkundig verpakken.
Voor de dochtermaatschappij op Schiphol een nieuwbouw van een Freight Forwarding System met als onderdelen:
• Projectmanagement
• Genereren van alle Airfreight documenten via een distributie lijst (AWB, CMR, Facturen, security declaration, stickers, douane verklaring, Manifest, Transportopdracht en EAWB.
• Genereren van alle Airfreight documenten via een distributie lijst (AWB, CMR, Facturen, security declaration, stickers, douane verklaring, Manifest, Transportopdracht en EAWB.
• Interne e-mail afhandeling.
• Koppeling naar de financiële applicatie (CASH)
• Koppeling naar IATA voor EAWB
• Het maken en afhandelen van in en verkoop facturen
• CRM
• ERP
2013
Dispatch Nederland BV
Nederlands grootste schadeverzekeraar Achmea lanceerde in 2001 onder de naam ‘Dispatch’ als allereerste partij een webgebaseerd informatiesysteem om alle bij naturaherstel en expertise aan voertuigen betrokken partijen via het web te laten samenwerken in gecentraliseerde elektronische schadedossiers.
Voor deze klant een complete nieuwbouw van de Batchjob module volgens Cronjob principe van Unix in de software ontwikkel taal Magic gemaakt.
2020
GGD Amsterdam
De GGD richt zich op alle inwoners van Amsterdam, Aalsmeer, Amstelveen, Diemen, Ouder-Amstel en Uithoorn.
Momenteel gestart met diverse ICT projecten binnen de GGD Amsterdam
2020
Wedocare
WIJ ZORGEN VOOR JOU
WeDoCare is een specialistisch zorg- en sportcentrum. Een expertise die kan voorzien in een groot aantal medische en sport behoeften. Een gecombineerde aanpak zorgt namelijk altijd voor het beste resultaat. Onze vakspecialisten zijn werkzaam op locaties in Gendt, Nijmegen en Elst.
Dit is een multidisciplinair project , Het is bij deze klant begonnen met advies betreffende de nieuwe privacy wetgeving (AVG) en vervolgens:
- De ICT infrastructuur opnieuw in te richten, compleet met routers, servers en dekstops.
- Om aan de behoefte om een Voip centrale, te voldoen werd gekozen voor 3CX , Dit traject helemaal mogen verzorgen en inmiddels 3CX partner geworden.
- Er was ook behoefte om alle fitnessapparatuur, lichtplan, luchtbehandeling, Airco, verwarming en zonneschermen via een centraal systeem te laten verlopen,Gekozen is voor de Domotica oplossingen van Somfy. Dit geheel aangesloten en voor de inrichting gezorgd.
- Ook de camera beveiliging is inmiddels in gang gezet, zowel interne als externe camera beveiliging met opslag van de beelden en de duur van de opslag volgens de geldende AVG regels gebeurd.
- Dagelijks meerdere incrementele Backups van het filesystem.
- Automatic File Replication (Mirror) on premise en in de cloud .
- Notificatie systeem voor serverpark, camera's en telefooncentrale opgesteld waardoor de continuïteit gewaarborgd kan worden.
- Problem Solving, ondersteuning bij problemen.